من عاشق خدا هستم

من عاشق خدا هستم
آموختم كه خدا عشق است و عشق تنها خداست
آموختم كه وقتي نا اميد مي شوم ، خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار مي كشد تا دوباره به رحمتش اميدوار شوم
آموختم اگر تا كنون به آنچه خواستم نرسيدم ، خدا برايم بهترش را در نظر گرفته
آموختم كه زندگي سخت است ولي من سخت تر از اويم



نظرات شما عزیزان:

بهاره جون
ساعت14:36---18 مرداد 1391


بهار
ساعت16:48---16 مرداد 1391
سلام!
مثل همیشه عالی!
راسی قالب جدیدت قشنگه،مبارک باشه!!


hasti
ساعت13:54---16 مرداد 1391
mamnoon ziba bood mesle hamishe.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، دلنوشته و متن ها ، ،
برچسب‌ها: عاشقانه , خدا ,

تاريخ : دو شنبه 16 مرداد 1386 ا 9:27 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.